Bilder från Tehran!

Här kommer lite bilder från Tehran. Jag har två nyfunna vänner som visar mig staden och hjälper mig övervinna de språkliga barriärer som uppstår vid min kontakt med den lokala befolkningen. Det är mycket tack vare dom som min vistelse i Tehran har blivit så lyckad som den är.


På Kastrup


Mitt första hotellrum, lägg gärna märke till pilen i taket


Två av mina nya vänner


Mitt nya väldigt spartanska och billiga hotellrum


Uppe i berget Darband


Vacker moske


Snygg parkering


Bergen i norra Tehran, taget ur taxin på väg mot Kakhe Niavaran


Innuti ett av kungens hus


Slutligen lite disco innuti en taxi. Mycket nöje!


Kommentarer
Postat av: Jag

Gustaf, skicka ett mail till mig på [email protected] så får jag din mail och kan skicka tillbaka det som jag fösökt skicka via sms till dig.

2008-10-04 @ 12:37:12
Postat av: mams

så roligt att få se lite bilder och kul att du får lite guidening i staden / kram mams

2008-10-05 @ 17:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0