Vault of Horror


Nu när mer än halva äventyret är avverkat tänkte jag ta tillfället i akt för att lägga upp ett lite annorlunda inlägg. Här kommer bilder i kronologisk ordning på det som hitills har skrämt mig under resan, dock inte inräknat levande människor. För det har verkligen funnits en del att skrämmas över på den fronten också, särskillt i Indien.


En kackerlacka på mitt hotellrum i Teheran(inte den enda)


En människa som blev levande begravd i en saltgruva

En michelingubbe som för ögonblicket kändes väldigt skrämmande


En leksak som hotellet hade i foajen för att "locka" kunder


Kokat lammhuvud, den iranska matkulturen när den är som bäst!

Efter att ha strosat omkring i den nepalianska djungel hittade jag denna blodsugande skönhet på min fot. Det var inte den enda som ni kan se på såret jag har lite längre ner på foten


Det framgår inte riktigt på bilden men detta är den största kackerlacka jag sett. Den kröp upp på ryggen på en av de andra statisterna under Bollywood äventyret


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag borde göra slut för att du lagt ut bilder på kackerlackor. Du vet att det är det enda djuret jag fan inte klarar av... usch :( fan va äckligt.

det känns som att det kryper över hela mig nu!



Som sagt, jag borde göra slut!

2008-11-26 @ 20:28:07
URL: http://jexinas.webblogg.se/
Postat av: johan.

Sjukt soft!

(Om hon dumpar dig finns jag alltid här för dig!)

2008-11-27 @ 01:49:33
URL: http://abagofpeanuts.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Blodiglarna verkar läskiga, kackerlackorna verkar inte så farliga. Vart är du väg nu? Samt hur blir det med Tibet?

Var försiktig i Indien

Ha det bra

Pappa

2008-11-27 @ 09:08:27
Postat av: mamma

usch vilka äckliga kackerlackor! men var försiktig nu, speciellt när det har bombats i Bombay. Vilken resrutt har du nu fram till den 16 dec?

kram från mamma

2008-11-27 @ 09:53:19
Postat av: Malin

Hahahahahahaha, Jessica är så sjukt bitter. Och bäst! :)

2008-11-28 @ 12:01:23
Postat av: Soodabeh

Hey Jesper,

hope u be fine & everything be well.

OH,whats up with your leg?

Smaire and I miss you I hope to visti you and Jessica in Iran again.

please wiret some part of your bolgg in English to be able to know about your trips more.

Take care & good luck.

Soodabeh,

2008-11-30 @ 07:29:22
Postat av: G

Hej mannen, myten och legenden!



De där bilderna var mindre trevliga, dock väldigt talande för något skrämmande. Hoppas du har det bra i Indien. Tänker extra mycket på dig nu när det är oroligheter…ta vara på dig! Har du druckit någon sjyst drink/cocktail i Indien? Du har ju trots allt varit på ”torken” i de muslimska länderna.



Ciao/ Gustávo

2008-11-30 @ 23:29:20
Postat av: p-bro

haha schyssta kackerlackor! dom ser ju jätte hemska ut...(eller inte..!), synd om saltgruvsmannen iallafall. käkade du något av dom fårhuvudena? det ser ju inte så nice ut men man ska inte vara feg. hehe

2008-12-01 @ 15:29:45
URL: http://www.elitefleethiphop.com
Postat av: annika hesslow

Hej Jesper! Grattis på födelsedagen! Hoppas att du har det bra just idag. Det är kul att se alla dina fina bilder från resan.

Kram från Annika

2008-12-02 @ 14:48:25
URL: http:///lostintranshimalaya.blogg.se
Postat av: Johannes

Ser inte den levande begravda människa ut som en simpson?

Koola bilder Jäsp! Jag kommer aldrig göra slut med dig.



Kramis

2008-12-03 @ 22:38:54
URL: http://weeklythreesome.blogspot.se
Postat av: pat

grattis förresten!!!

2008-12-04 @ 07:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0